Ключові слова (запити, за якими користувачі шукають ваші послуги/товари) можуть класифікуватися за різними ознаками: конкурентність, вартість, точність входження і іншими. Але найбільш поширеним є спосіб класифікації за частотою запитів.
Традиційно ключі ділять на:
- високочастотні (понад 1000 запитів в місяць);
- середньочастотні (від 200 до 1000 запитів в місяць);
- низькочастотні (20-200 запитів в місяць).
Для кожної сфери бізнесу і регіону діапазон свій, але в середньому, за основу можна взяти цей розклад. Дехто акцентує свою увагу при просуванні сайту виключно на високочастотних і середньочастотних ключових словах, вважаючи, що тільки вони зможуть збільшити трафік сайту. Це не зовсім вірно.
Низькочастотне просування – це метод просування веб-сайту, при якому використовуються вузькоспеціалізовані, максимально точні пошукові фрази з низькою частотою показів (<200 показів на місяць). Найчастіше це запити, які мають так званий довгий «хвіст». Беремо основний запит-маску, наприклад, запит «купити ноутбук», до нього додаємо різні «хвости»: «в кредит у Львові», «недорого в інтернет-магазині», і таким чином отримуємо велику кількість низькочастотних запитів. Зазначимо, що основний потік трафіку, як правило, формують саме низькочастотники. Тому для просування по трафіку і використовують велику кількість низькочастотних запитів (добирають сотні і навіть тисячі таких запитів). Низькочастотне просування вважається більш стабільним, менш витратним і трастовим. Як підготувати сайт до просування читайте тут.
Визначимо плюси низькочастотних запитів:
- Залучення уваги цільових відвідувачів. Тобто точне попадання в зацікавленого користувача та високі показники конверсії.
- Низька конкуренція. Практично повністю відсутня конкуренція, що робить просування легким і швидким.
- Терміни просування. Результат просування по низькочастотних запитах зазвичай помітний вже через 4-6 тижнів.
Але варто відзначити і мінуси просування по НЧ запитах, а саме:
- Кожен запит окремо приваблює мало користувачів, для отримання хорошого ефекту необхідно набрати достатню кількість низькочастотних запитів.
- Необхідно тримати під контролем дуже велике число НЧ запитів.
- Складно охопити всю цільову аудиторію.
Як просуватися по низькочастотних запитах?
По-перше, за рахунок внутрішньої оптимізації, яка включає в себе:
- складання списку НЧ ключів, за якими сайт будете просуватися;
- написання та розміщення текстів (статей) з включенням підібраних запитів;
- розміщення НЧ ключів в атрибутах alt тега ;
- розміщення НЧ ключів в заголовках товарних карток (для інтернет-магазинів).
По-друге, за рахунок посилань: надійний метод отримати безпечні посилання по низькочастотниках – реєстрація в каталогах сайтів. Одна реєстрація дозволяє просунути від 20 до 100 запитів. При просуванні саме НЧ запитів ефект завжди присутній, а слідом за позиціями зростає і трафік.
Кому рекомендується просування по НЧ запитах?
- Перш за все, молодим сайтам. Почніть саме з низькочастотних запитів, а коли з’явиться хоч якийсь трафік і почнуть формуватися поведінкові фактори, тоді можна буде підключати СЧ і ВЧ запити.
- Інтернет-магазинам з великим асортиментом. Оптимізуйте товарні картки під НЧ запити, просуваючи кожен товар окремо.
Обов’язково включайте в своє семантичне ядро низькочастотні запити, просування по них принесе хороший трафік при мінімальних витратах. Є складнощі – звертайтеся до нас!