Статті
За прогнозами фахівців з Google, з 2013 року кількість користувачів мобільним інтернетом перевищить 1 млрд. Проте в даний час не більше 10% сайтів мають якісну мобільну версію. Створення і розкручування сайтів для мобільного Інтернету має свої нюанси.
Структура і дизайн. Головна сторінка звичайного сайту містить, як правило, безліч розділів і має безліч посилань, що ведуть на важливі сторінки. Головна сторінка мобільного сайту повинна мати тільки посилання на основні розділи, інакше користувач просто не зможе розібратися в навігації. Так само вкрай бажано мати короткий опис сайту.
URL мобільної версії. Мобільна версія сайту може знаходитися як на піддомені (url виду https://m.site.ua), так і в спеціально відведеному розділі (url виду https://site.ua/m/). Для всіх інших сторінок мобільного сайту url можна залишити таким же, як і в основній версії.
Підбір ключових слів. За допомогою AdWords можна дізнатися статистику пошукових запитів з мобільних пристроїв і підібрати для своєї мобільної версії найбільш релевантні ключові слова.
В іншому оптимізація і просування мобільного сайту не відрізняються від звичайного.