Поведінка несумлінного замовника. Деякі ознаки

1. "Зробіть нам сайт зі знижкою (або безкоштовно), а потім ми вам на наступному замовленні це відшкодуємо"
Жодна насправді ділова людина не буде безкоштовно роздавати свою роботу і витрачати час в надії, що в майбутньому отримає за це компенсацію.

Ну уявімо собі, щоб сказав сантехнік, якому ви запропонували б наступне: "Давайте, ви мені встановіть раковину безкоштовно, а наступного разу, коли мені знадобиться раковина, я вам це компенсую". Він би розсміявся вам в обличчя! Крім того, скоріше за все, коли мова піде про серйозний проект, до вас просто не звернуться.
2. "Ми ніколи не платимо і копійки, поки не побачимо сайт в роботі"
Практично кожен професіонал просить сплатити завдаток або оплачувати роботу поетапно, за винятком тільки дуже дрібних проектів. Після того, як у вас встановляться міцні ділові відносини, ви можете виробити з клієнтом яке-небудь інше правило оплати. Але новий клієнт не має права вимагати від вас роботу без передоплати!
3. "Зробіть сайт для нас, і про вас дізнається весь світ! І замовлення так і посипляться на вас!"
Нісенітниця. Спробуйте сказати сантехніку: "Встановіть цю раковину у мене, її побачить мій друг, і у вас з'явиться купа замовлень!". Наш сантехнік відповів би: "Ви хочете сказати, що навіть якщо я роблю добре свою роботу, мені її треба зробити безкоштовно, щоб її помітили?" Крім того, такий клієнт потім напевно почне хвалитися всім про те, що така робота коштує звичайно купу грошей, а він, такий прекрасний бізнесмен, отримав її безкоштовно! Якщо хтось ще і подзвонить вам від нього, то тільки в надії на таку ж угоду.
4. Роздивляючись дизайн сайту або ескізи проекту: "Ну що ж, ми не впевнені, чи хочемо ми з вами працювати, але залиште поки свої матеріали у нас, щоб я міг обговорити їх зі своїм партнером, інвестором, дружиною…"
Можете бути впевненими, що п'ятнадцять хвилин опісля після вашого відходу, він буде дзвонити іншим дизайнерам, маючи на руках вже готові матеріали, і запитувати їх про ціни. Коли ви зателефонуйте знову, вам скажуть, що ваші ціни занадто високі, тому цією роботою буде займатися студія "Роги і Копита". Що тут дивного, що вони дали нижчу ціну? Ви ж заощадили їм кілька годин консультацій, на оплату яких вони й не сміли сподіватися! Поки ви не домовитеся про угоду, не залишайте НІЧОГО в офісі клієнта.
5. "Ну, ми не скасували замовлення сайту, а просто перенесли. Зачекайте трошки, ми продовжимо через місяць - другий"
Якщо сайт до цього треба було зробити терміново, а тепер - ні, скоріше всього справа загинула. Найкращим рішенням було б виставити рахунок за виконану на даний момент роботу, а потім спокійнісінько стежити за тим, що буде. В іншому випадку ви зателефонуєте через два місяці, і виявиться, що вашою роботою давно займається хтось інший.
6. "Минулого разу нам сайт зробили за ХХХ доларів"
Ну і що? Якщо минулого разу їм зробили роботу добре, стали б вони зараз розмовляти з вами? І те, скільки взяв з них попередній виконавець, до вас ніякого відношення не має. Люди, що беруть за свій час занадто мало, випадають з бізнесу (або розоряються, або просто міняють заняття), і хтось повинен зайняти їх місце. Давайте чесну ціну і дотримуйтеся її.
7. "У нас зараз проблеми з фінансами. Нехай сайт працює, ми отримаємо гроші, і розплатитися з вами"
Ось тільки, коли гроші з'являться, можете бути впевненими, що в черзі рахунків до оплати ваш будете в самому хвості. Коли хтось досягає такого стану, що визнається про наявність проблем, це означає, що справи у них йдуть ще гірше, ніж вони намагаються показати. Але навіть у кращому випадку, ви ж не банк? Якщо ви будете грати в благородство, ви напевно програєте. Але якщо ви вже дозволили їм тягнути до останнього, то вже як мінімум вимагайте додаткових грошей за своє очікування.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.