Як збільшити свою присутність в Інтернеті?

розкрутка сайтуВсесвітня павутина - це середовище, в якій для досягнення успіху вам варто дотримуватися певних законів. До того ж зовнішня реклама, реклама на телебаченні і в пресі значно відрізняються від можливостей, що надаються Інтернетом:

  • на просторах Мережі на потенційного клієнта можна впливати відразу через кілька каналів: банери, блоги, пошукові системи, інтернет-ЗМІ;
  • маркетингова кампанія, запущена в Інтернеті, дає свої перші результати вже на наступний день, при необхідності ви завжди можете скорегувати програму;
  • реакцію користувачів ви також можете дізнатися максимально швидко. Своїми враженнями вони діляться між собою в блогах, коментарях, соцмережах.

На нашому сайті ви можете більш детально вивчити всі можливі пропозиції.


При розробці будь-якої стратегії в Інтернеті ваша рекламна компанія має відповідати на кілька запитань.

  • яка стратегія просування виявиться оптимальною?
  • як можна підвищити впізнаваність бренду?
  • де варто шукати цільову аудиторію сайту вашого інтернет-ресурсу, і хто в неї входить?
  • які способи для спілкування з аудиторією вам найкраще вибирати?
  • як збільшити продажі в Інтернеті?

Створення інтернет-стратегії складається з декількох етапів:

  • отримання даних про продукт і ринку, на якому він представлений;
  • вивчення цільової аудиторії сайту. Потрібно з'ясувати, як вона представлена в Інтернеті, які у неї переваги, а крім того, через які канали найкраще взаємодіяти;
  • аналіз конкурентів. Додаткове дослідження моделі поведінки ваших конкурентів, відвідуваності їхніх сайтів дозволять визначити плюси і мінус в розвитку.

За підсумками проведеної роботи ви отримуєте від компанії-виконавця звіт, за яким ведеться подальша діяльність з просування. Щоб зрозуміти хто ваші конкуренти, в цьому документі обов'язково має знайтися місце аналітиці, сформульованим задачам і цілям, передбачуваної ефективності різних каналів комунікації: блоги, відео, пошукові системи, медійна реклама. Грунтуючись на цих даних, ви отримуєте інтернет-стратегію.
Коли ви звертаєтеся за наданням такої послуги в компанію, варто звернути увагу на кілька показників:

  • наявність багатого досвіду,
  • комплексне обслуговування,
  • застосування власних технологій,
  • велика мережа партнерів,
  • прозорість і зрозумілість всіх дій,
  • доступна вартість.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.