Ціна просування сайту

ціна просування сайтуПерш ніж говорити про ціни на просування сайту, вияснимо, за що взагалі доведеться платити. Розрізняють кілька видів просування: по трафіку, за запитами (позиції), лідами тощо, відповідно і оплата теж буде різна.
Найпопулярнішими є просування по трафіку і за запитами, про них і піде мова.

Просування сайту по трафіку: плюси і мінуси

Завдання просування по трафіку – привести на сайт чим більше цільового трафіку.
Просування по трафіку зазвичай використовують для великих ресурсів, порталів, інтернет-магазинів з великим асортиментом. А також сайтів, які хочуть отримати великий обсяг трафіку, не обов'язково відповідного якимось певним характеристикам.
Для просування по трафіку підбирають велику кількість низькочастотних запитів (500-100000). Таким чином, кожен запит «приведе на ваш сайт від 1 до 300 відвідувачів.
Просування по трафіку плюси: для просування найчастіше досить оптимізувати сайт і скорегувати контент під величезну кількість низькочастотних запитів – основна маса витрачених грошей піде на це. З мінусів: будьте готові, що з цієї ж причини вартість одного залученого клієнта може виявитися вище, ніж ви припускали.
Та й переходи, які ви отримуєте в результаті, не завжди можуть бути цільовими. Це один з істотних мінусів. Трафік ви отримаєте, а от економічна вигода залишиться під питанням. Тому уважно проаналізуйте всі запити, за якими збираєтеся залучати трафік.

Просування сайту за запитами (за ключовими словами)

Для невеликих сайтів, сайтів з вузькою тематикою або з обмеженим бюджетом більше підходить просування за словами.
Задача № 1 при такому просуванні вийти за певними запитами на видимі позиції.

З плюсів:

  • На сайт прийде більш цільовий трафік.
  • Простіше оцінити результати робіт фахівців, зрозуміліша і прозоріша схема роботи.
  • Низька ціна оптимізації сайту і, як наслідок, більш дешева вартість залучення клієнта.

З мінусів:

  • При просуванні по позиціях результат досягається довше – від 2 до 6 місяців.
  • Кількість запитів, що просуваються, набагато менше (20-200, в основному це вже середньочастотні запити).
  • Велика залежність від алгоритмів пошукових машин. Google запустив Penguin, а сайт просували покупкою посилань – починай все заново. Тому вибирайте компанії, що пропонують тільки біле SEO.

Що вигідніше – просування сайту по трафіку або за запитами?

Вартість просування залежить від багатьох факторів:

  • тематика;
  • конкуренція;
  • регіон;
  • поточний стан сайту і т. п.

Перед просуванням по трафіку необхідно буде глибоко оптимізувати і переробляти весь сайт, при просуванні по позиціях досить буде базової оптимізації.
В переважній більшості для точного розрахунку ціни вас попросять залишити заявку на розрахунок вартості просування.
Більшість компаній пропонують індивідуальний підхід. Результат ви отримаєте, але які саме дії виробляли з сайтом, швидше за все, не дізнаєтеся. Тому перед просуванням уточніть, що саме будуть робити з сайтом (якщо оптимізувати, то які сторінки, під які запити, як саме і т. д.) і в якому вигляді нададуть звіт.

Не можна однозначно сказати, який вид просування краще: і в тому, і в іншому випадку є свої плюси і недоліки. Для кожного проекту необхідно підбирати свій вид просування, грунтуючись на цілях і тематиці сайту. Але є й інший варіант...

Інший підхід

Напишіть нам повідомлення «Хочу розкрутити сайт site.com (ваш сайт)». Ви отримаєте поради з просування свого сайту.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.