Статті щодо створення і розкрутки сайтів


Пошукове просування сайту: популярні SEO-міфи

seo secretСеред новачків, а іноді і досвідчених вебмайстрів існують різні міфи, так чи інакше пов'язані з просуванням сайтів. Розбираємося, що з них правда, а що брехня.

Оптимізація сайту для мобільних пристроїв – вимога часу

пошук на мобільному пристроїЧисло людей, що користуються мобільним Інтернетом для здійснення покупок в Україні постійно росте. Чому люди користуються мобільним Інтернетом, в чому відмінності пошуку в мобільній версії, і як оптимізувати сайт під мобільний пошук.

Чорне SEO: що не варто використовувати для розкрутки сайту

чорне SEOДля розкрутки нещодавно створеного сайту або ресурсу, яким практично не займалися, потрібно від 2 до 9 місяців. При цьому кожен власник хотів би отримати результат якомога швидше і часом навіть готовий піти на ризики заради цього. На жаль, ні до чого хорошого такий підхід не приведе.

Як просувати сайт по низькочастотних запитах?

оптимізація сайтівКлючові слова (запити, за якими користувачі шукають ваші послуги/товари) можуть класифікуватися за різними ознаками: конкурентність, вартість, точність входження і іншими. Але найбільш поширеним є спосіб класифікації за частотою запитів.

Ціна просування сайту

ціна просування сайтуПерш ніж говорити про ціни на просування сайту, вияснимо, за що взагалі доведеться платити. Розрізняють кілька видів просування: по трафіку, за запитами (позиції), лідами тощо, відповідно і оплата теж буде різна.
Найпопулярнішими є просування по трафіку і за запитами, про них і піде мова.

SEO-аудит сайту: що це, як провести власноруч

seo аудит сайтуМета створення сайту – комерційний успіх. У тому числі видимість в пошукових системах. Тому власники сайтів щомісяця витрачають кошти на контекстну рекламу, соцмережі, написання статей. Гроші йдуть, а результат не радує. Чому так відбувається?

SEO-посилання – що це?

seo посиланняДавайте розберемося, що таке SEO-посилання, чому їх варто побоюватися. SEO-посилання – це посилання, поставлені з метою вплинути на пошукову систему, а не з метою допомогти користувачам, які рекомендують цей ресурс.

SEO сайту – просуваємо сайт правильно!

seo правильне просування сайтуSEO сайту (або пошукова оптимізація) – роботи, спрямовані на підвищення позицій ресурсу у видачі. Існує величезна кількість різних методів, але щоб добитися хорошого ефекту, користуватися абсолютно всіма не варто. Інакше є ризик на тривалий термін зіпсувати репутацію ресурсу перед пошуковими системами.

10 порад для розкрутки інтернет-магазину

просування інтернет-магазинуІнтернет-магазини набувають усе більшої популярності в Мережі. Їх власники регулярно замислюються над просуванням, прагнуть зробити свої сайти більш популярними, очікують отримати прибуток. Але через високу конкуренцію непросто досягти бажаних результатів.

Редизайн сайту: коли він потрібен?

редизайн сайтуНі для кого не секрет, що дизайн – це перше, на що звертають увагу відвідувачі сайту. Саме візуальне оформлення є одним з факторів, який змушує відвідувача, який навіть випадково перейшов залишитися на сайті.

Що таке фавікон, навіщо він потрібен?

google faviconЗначок веб-сайту, або фавікон – вкрай корисна, необхідна річ для будь-якого сайту. Давайте розберемо, що ж це таке, як він допоможе в просуванні вашого сайту.

Помилки в дизайні сайтів: як зіпсувати сайт?

стиль сайтуДизайн дуже тісно пов'язаний з юзабіліті, вони невіддільні. Адже дизайн робить величезний вплив на кінцеве сприйняття і зручність взаємодії з сайтом.

Що вибрати: додаток, адаптивний сайт або мобільну версію?

adaptive webЧастка мобільних користувачів зростає впевненими темпами: в кінці 2015 року їх кількість в Мережі вперше перевищила кількість користувачів стаціонарних комп'ютерів. У вас ще залишилися сумніви з приводу того, чи потрібен вам мобільний сайт?

Ще раз про хостинг, домен, CMS...

hostingДоволі часто зустрічається ситуація, коли власник сайту скаржиться, що він оплатив хостеру за сайт, а йому приходить повідомлення про необхідність оплатити послуги. Виясняється, що оплачено було тільки хостинг, а в листі від хостера просять продовжити і домен.

SEO-просування лендінгів: міф чи реальність?

landing seo1По своїй суті лендінг – це односторінковий сайт. Ця одна-єдина сторінка повинна бути максимально ефективною і насиченою, щоб чітко, стисло, але точно відображати всю суть товару або послуги. Зазвичай на хорошому і правильному лендінгу ви знайдете не тільки докладний опис пропозиції, але і безліч якісних зображень товару, відгуки реальних покупців і, швидше за все, сторінка буде закінчуватися знижкою або якою-небудь акцією.

Недорогий інтернет-магазин. Чи реально?

інтернет магазин недорогоНе можна просто так взяти і зробити інтернет-магазин за 3 000 грн. Тобто, звичайно, можна зробити сайт за 3 000 грн, технічно можна і дешевше. У тому числі можна і інтернет-магазин. Є готові рішення на широко відомих CMS, як на платних, так і на вільних. Є безкоштовні «збірки»,є «інтернет-магазини під ключ за 20 000 – 30 000 грн» на самописних CMS від розробників сайтів...

10 причин, чому сайт не виводиться в ТОП

top 10 searchedВсім давно відомо, що вершки трафіку збирають перші 10 позицій в результатах пошуку. Тому потрапити в ТОП – заповітне, цілком зрозуміле бажання кожного інтернет-бізнесмена. Загалом, сенс зрозумілий, але чи так просто буде вирвати перемогу у конкурентів?

Підготовка сайту до просування

підготовка сайту до просуванняСтворили сайт? Збираєтеся зайнятися його просуванням? Хочете це зробити самостійно? Спочатку перевірте, чи зручний він користувачам і відповідає вимогам пошукових систем.

Розкрутка сайту. Чого не варто робити?

помилки розкрутки сайтівНе варто починати розкручувати сайт з доменним ім'ям третього рівня (для прикладу forum.site.com) чи нижче, якщо домен другого рівня (site.com) належить не вам. Мало що може трапитися з доменом другого рівня, на якому знаходиться ваш сайт.

Просування сайту: анатомія ключових запитів

ключові слова для просування сайтуНа сьогоднішній день успішне пошукове просування неможливе без грамотно складеного семантичного ядра (читай: без правильно підібраних ключових фраз, або пошукових запитів). Семантичне ядро – це набір пошукових слів і словосполучень, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товари або послуги, які пропонує інтернет-ресурс.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.