Сім речей, що гублять ваш сайт

помилки на сайтіСтворити і просувати по-справжньому зручний сайт, який користувався б популярністю і витримав конкуренцію мільйонів інших сайтів в Інтернеті - завдання не з легких. Аудиторія в цій справі мало чим може допомогти. Рідко коли користувач здатний виразно пояснити, що йому подобається - висловиться загальними фразами на кшталт «стильний дизайн» або «можна швидко знайти те, що мені потрібно».

Зате ви можете точно дізнатися, через що користувачі залишають сайт. Ось 7 головних ознак того, що вашому сайту світить втрата клієнтів.

1.    Інформація на сайті застаріла

Коли ви востаннє щось змінювали на сайті, додавали інформацію, оновлювали новини? Не пам'ятаєте? Ваш ресурс безнадійно відстав від життя, і користувачі вже знайшли щось більш актуальне і корисне.

2.    Користувачам на сайті некомфортно

Успішний сайт - це сайт, який орієнтований, перш за все, на користувачів. Що найбільше дратує користувачів на сайті?

  • коли НЕ дочекаєшся завантаження сторінки;
  • коли не можеш знайти контакти, адреса магазину або телефон підтримки;
  • коли на сайті відразу починає грати музика або включається відео;
  • спливаючі вікна.

Ще один важливий момент, який, можливо, не сильно дратує відвідувачів, але точно не підвищує вашу прибуток - це відсутність закликів до дії і багато нецікавого нікому тексту. Якщо ви розміщуєте суху інформацію, не підкреслюючи переваг, або відбуваєтеся короткими характеристиками «дешевий», «якісний» тощо - ви втрачаєте увагу користувачів і не використовуєте прямий шанс зацікавити їх покупкою.

3.    Сайт незручно переглядати на мобільних пристроях

Всезнаючий Google вже включив адаптивність сайту до мобільних платформ в алгоритм пошуку. Навіщо? Та тому що вже зараз люди частіше користуються інтернетом на своїх смартфонах і планшетах, ніж на ПК. Якщо на екрані мого айфона відображається повна версія сайту, я навіть не буду намагатися збільшувати масштаб. Все одно перш ніж знайду те, що мені треба, десять разів тикнусь пальцем не туди, буду тиснути «назад», потрібні й непотрібні сторінки будуть завантажуватися дуже довго - воно мені треба?

4.    Сайт не оптимізований під пошукові системи

SEO як і раніше актуальне, хто б що не говорив. І працює все так само ефективно. Хочете, щоб вас швидко знайшли - просувайтеся за допомогою фахівців. Будьте готові постійно наповнювати сайт свіжим, оригінальним і релевантним контентом. Але сайт з ключовими словами - це тільки ковбаса в олів'є успішного SEO. Просуватися потрібно і за межами сайту - проявляти активність в соціальних мережах, анонсувати свої заходи, залучати зворотні посилання, нарощувати трафік, розміщувати прес-релізи і все таке. Занадто багато? А хто казав, що буде легко ?!

5.    На сайті абракадаберне URL

Якщо адреси ваших сторінок виглядають як безглуздий набір букв і цифр, це не є добре. Користувачам це не так вже критично - вони все-таки в першу чергу дивляться на сам сайт, а не на адресний рядок. А ось пошукові роботи, наткнувшись на адресу без відомих їм слів або з безліччю дефісів, починають дико гальмувати.

6.    Є «биті» посилання

Немає нічого гіршого для сайту, ніж клікнути по посиланню і побачити «Помилка 404: сторінку не знайдена». Запам'ятайте золоте правило: якщо на сайті є клікабельне посилання або кнопка, за ними повинна бути корисна сторінка, причому НЕ глухий кут. Звичайно, є ймовірність, що наш відвідувач урівноважений, клацне «назад» і продовжить вивчати сайт. Але «Помилка 404» ще більше лякає пошукового робота, ніж нечитабельна адреса. Він просто припиняє індексувати сайт і переходить до наступного на черзі. А за «битими» посиланням залишилися ваші пречудесні сторінки з ключовими словами, вигідними пропозиціями і унікальними товарами або послугами. Про яких пошуковик і тисячі потенційних клієнтів тепер так і не дізнаються.

7.    Ви не цікавитеся статистикою

Якщо ви не користуєтеся Google Analytics або Яндекс.Метрика, то ви просто подібні до сліпого кошеняти. Там же є вся інформація про відвідування сайту і ефективності кожної окремо взятої сторінки. Наприклад, ви легко впізнаєте, по яких запитах користувачі найчастіше знаходять ваш сайт, і зможете підтягнути тексти. Побачите, які сторінки відкривалися частіше - а значить, дізнаєтеся, що саме цікавить користувачів без маркетингових досліджень та аналізу ринку. Ви побачите, які сторінки застаріли, куди користувачі не заходять - може, їх взагалі варто прибрати?

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.