Що таке лендінг, для чого потрібний

вдалий лендінгЦільова сторінка, довга сторінка, лендінг - маркетологи, веб-дизайнери використовують різні назви, але основна мета цього інструменту незмінна - перетворити користувача сайту в покупця і збільшити показники конверсії. Як це зробити і чому часто все роблять неправильно?

Найбільш простий шлях, який використовують при створенні landing page - це обіцянка вигоди. Відвідувача лякають підвищенням цін, стимулюють безкоштовними бонусами, ставлять лічильник, що відлічує час до закінчення акції. Так, це дозволяє збільшити конверсію в порівнянні з показниками звичайного сайту. Але чи завжди це працює? Якщо ви спокушаєте людину найнижчою ціною, що перешкодить їй наступного разу піти до конкурента, який зробить її ще нижче? Висновок напрошується сам собою, основне завдання лендінга - надати потенційному покупцеві пропозицію, засновану на його потребах та очікуванні про товар або послугу. Давайте згадаємо про клієнтів!
Таймери та знижки - це добре, якщо це працює, але найчастіше, людина шукає якісний продукт і високий рівень сервісу, а не можливість купити дешевше. Будь-який маркетолог повинен розуміти, які цілі переслідуватиме лендінговою сторінкою:

  1. підвищення продажів певного товару або товарної групи;
  2. оцінка попиту для нового продукту або послуги;
  3. дослідження цільової аудиторії бренду.

І незалежно від поставлених завдань, дуже важливо розібратися, що дійсно важливо для цільової аудиторії. Саме ця інформація дозволить зробити лендінг ефективним, а не просто напханим гучними заголовками, знижками і таймерами зворотного відліку. Мова йде не тільки про високі показники конверсії, а й про високу лояльність до компанії. Адже якщо ви дасте людині саме те, що вона шукає, то наступного разу вона обов’язково знову прийде саме до вас.
Розробку лендінга необхідно починати з дослідження та аналізу конкурентів, і продумати, що дійсно важливо для відвідувача. За якими критеріями він буде робити вибір, чим можна довести якість товару чи послуги? Розкажіть про це - і тоді конверсія дійсно буде відчутно вище, ніж на звичайному сайті.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.