SEO-посилання – що це?

seo посиланняДавайте розберемося, що таке SEO-посилання, чому їх варто побоюватися. SEO-посилання – це посилання, поставлені з метою вплинути на пошукову систему, а не з метою допомогти користувачам, які рекомендують цей ресурс.


Якщо дивитися на прикладі Пінгвіна від Google, який спрямований на боротьбу зі спамними посиланнями, і до якого за 3 роки існування вже більш-менш звикли і навчилися просувати сайти, не побоюючись його, то Google не любить:

  • Покупні посилання. Google періодично в «ручному» режимі накладає санкції на ті чи інші біржі – вичислює всіх учасників і заганяє дружно під фільтр. 7 разів подумайте, перш ніж брати участь у біржах, продавати і купувати посилання – собі дорожче вийде. Google вже давно погрожує дістатися до російської Sape.
  • Google не любить масштабні акції з отримання посилань з блогів, форумів і т. п. Коментувати блоги, форуми, YouTube можна і навіть потрібно, але не залишайте одні і ті ж коментарі в великих масштабах, тим більше в автоматичному режимі цього не варто робити.
  • Обмін посиланнями між сайтами різних тематик. Неприродно виглядає, коли сайт меблів рекламує сайт бухгалтерських послуг.
  • Google не любить явно оптимізовані посилання, особливо там, де за змістом вони не потрібні.
  • Google не любить масові посилання, розміщені в підвалі, які не мають відношення до тематики сайту. Однак не бійтеся розміщувати в підвалі меню інформацію про розробників – ця інформація корисна для користувачів, тому безпечна.
  • Google не любить, коли на сайт йдуть посилання тільки з комерційними запитами в анкорі.
    Використовуйте поряд з комерційними анкорами («дитячі торти на замовлення») безанкорні посилання (зі слів «тут», «детально» і т. п.), а також посилання з розведеними анкорами («дізнайтеся про замовлення тортів»). Це один з головних симптомів – за що сайти потрапляють під Пінгвін.

З Google все зрозуміло, які посилання вважає спамними Яндекс?

Основні ознаки SEO-посилань по Яндексу:

  • розміщені на нетематичному сайті-донорі;
  • знаходяться серед посилань інших тематик;
  • містять неприродні анкори або часто вживаються формулювання комерційних запитів в анкорі.

Як бачимо, Яндекс і Google не люблять приблизно одні і ті ж посилання. Якщо звести все вищеперелічене воєдино, то SEO-посиланням буде вважатися ті, до яких можна застосувати відразу кілька факторів:

  • посилання з'явилася не в момент створення сторінки;
  • посилання знаходиться не в тексті, розміщене в підвалі і/або серед явно згенерованого контенту;
  • посилання розміщене на сторінці, де є багато посилань іншої тематики;
  • посилання мають неприродний, спамний анкор;
  • посилання розміщене на сайті, який продає посилання;
  • на сайті постійно змінюються зовнішні посилання;
  • одночасно з'явилася велика кількість однакових посилань зі схожих ресурсів.

Чи вважаються посилання від реєстрації в каталогах сайтів і реєстрації в каталогах статей покупними і чи можна за них потрапити під фільтр? Однозначно посилання з каталогів – це один з небагатьох способів легально отримати безпечні посилання на свій сайт. Такі посилання належать до природних. Не варто реєструвати сайт в низькосортних і нетематичних каталогах.
Просувайте сайт правильно, тоді і санкцій боятися не доведеться!
Покращуйте дизайн і юзабіліті, пишіть корисні і унікальні статті, працюйте над поведінковими факторами. Намагайтеся робити так, щоб ваші клієнти були фанатами вашого продукту/послуги.
P. S. Боїтеся «накосячити», «завести сайт під бан»? Замовляйте комплексне просування сайту у нас, ми використовуємо тільки білі методи.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.