SEO-аудит сайту: що це і як провести власноруч

seo аудит сайтуМета будь-якого сайту – комерційний успіх. У тому числі видимість в пошукових системах. Тому власники сайтів щомісяця витрачають кошти на контекстну рекламу, соцмережі, написання статей. Гроші йдуть, а результат не радує. Чому так відбувається?

Тут на допомогу приходить SEO-аудит.

Що таке SEO-аудит?

SEO-аудит – це комплексна оцінка характеристик, що впливають на індексацію сайту, його позиції в пошукових системах і відвідуваність клієнтами. Іншими словами, аудит оцінює, наскільки сайт готовий до просування, чи ефективно використовуються доступні для просування ресурси.

Зазвичай дається оцінка наступним параметрам:

  • Якість заповнення тегів і метатегів (title, description, h1-h3, img alt). Всі ці елементи індексуються і впливають на відповідність сторінки ключовим запитам. Кожен власник хоче, щоб до нього на сайт приходили цільові відвідувачі, а сторінки були на хороших позиціях і вигідно виглядали в пошуковій видачі.
  • Технічні параметри (биті посилання, файли robots.txt і sitemap.xml, склейка дзеркал). В першу чергу ці параметри впливають на індексацію сайту, його видимість для пошукових систем. Якщо пошукові системи не знають про ваш сайт або окремі його сторінки, то і люди знайти їх не зможуть.
  • Унікальність і якість текстів. Переоцінити важливість текстів складно. Вони найкраще «розуміються» пошуковиками і беруть активну участь у ранжуванні сайту по цільових запитах. Текст – це основний спосіб, щоб повідомити відвідувачеві інформацію, переконати його в якості вашого товару і надійності послуг.
  • Адаптивність і швидкість завантаження сторінок. Сайт може бути скільки завгодно оптимізованим, але якщо сторінки дуже довго відкриваються або виглядають не так, як замислювалося, людина може просто відмовитися від відвідування.

SEO-аудит охоплює всі ключові характеристики. Його особливість у тому, що він підходить для ресурсів будь-якого розміру і тематичної спрямованості.

Чому не обійтися без аудиту?

З одного боку, мета аудиту – отримати загальне уявлення про стан справ, з іншого – виявити білі плями, «забуті» місця. Ви можете прикладати значні зусилля для розвитку ресурсу, сфокусувавши увагу на одній діяльності і зовсім забувши про решту.
Наприклад, три місяці тому ви вирішили, що будете розміщувати на сайті тематичні матеріали – 5 статей в місяць. Роботи до цього часу зроблено вже багато. Статті вийшли цікавими, вони подобаються всім вашим знайомим і родичам. Але ось невдача – це ніяк не позначилося на популярності ресурсу. А вся справа в тому, що розробник випадково закрив розділ зі статтями від індексації у файлі robots.txt.
Або інший приклад. У вас чудовий сайт: приємний дизайн, цікаві тексти. Сайт займає хороші позиції по ключовим запитам, і потік відвідувачів це підтверджує. Але замовлень чомусь небагато. Виявилося, що значна частина ваших клієнтів відвідує сайт з телефону, де прикра помилка верстки просто не дає перейти з головного меню в каталог товарів.
Так вийшло тому, що кожний із фахівців, що працювали над сайтом, вирішував власну задачу. Він міг вирішити її добре, але забув (або не здогадувався) про інші аспекти роботи. Виходить, що окремі фахівці виконували окремі роботи, але втратили цілісне уявлення про сайт.

Коли варто замовити SEO-аудит?

  • На вашому сайті ніколи не проводилися роботи по пошуковій оптимізації. Тоді аудит допоможе у формуванні загальної стратегії, визначить напрямки подальших робіт по поліпшенню ресурсу.
  • Роботи проводилися давно і не систематично. У цьому випадку аудит допоможе сформувати загальне уявлення про стан справ, виявити білі плями.
  • Роботи по оптимізації сайту проводилися нещодавно. Ви можете виконати аудит, якщо сумніваєтеся в якості робіт.

Професійний аудит VS Самостійний аудит

Перевірити сайт ви завжди можете своїми силами. Якщо ви власник сайту, то у вас є незаперечна перевага – ви краще кого-небудь розбираєтеся в своєму бізнесі. Це сильно допоможе, наприклад, при складанні title і description для сторінок сайту. Якщо ви вирішите, що цілком можете самі впоратися з внутрішньою оптимізацією, то ми вас підтримуємо, але попередньо рекомендуємо вивчити SEO-інструкцію.
Чим краще власники і розробники розбираються в принципах просування, тим більш якісні сайти виходять у світ. Люди отримують можливість знаходити ресурси, краще відповідають на їх запити, а це чудово.
Але в справі SEO-оптимізації дуже багато нюансів. Будь-який спеціаліст з оптимізації витратив у кілька разів більше часу, ніж ви, щоб розібратися у всіх тонкощах. Зрештою, фахівець проведе глибокий аналіз і виявить більше проблем.
Інша перевага професійної оцінки – незалежність. Це неупереджена оцінка з боку. Ваш погляд рано чи пізно замилюється, і ви просто не бачите проблем. Спеціаліст ж не відчуває до вашого сайту ніяких теплих почуттів і безжально знаходить помилки.
Замовляючи аудит у нас, ви отримуєте результат в короткі терміни – робимо аудит і готуємо звіт протягом 2-3 робочих днів. Звіт містить докладний опис виявлених недоліків та рекомендації щодо їх усунення.
Крім цього, звіт є готовим технічним завданням, яке ви можете використовувати для постановки завдань розробникам або при замовленні послуг, пов'язаних з пошуковим просуванням.
Усунення помилок звіту допоможе поліпшити видимість сайту пошуковими системами і знизити витрати на просування в майбутньому. Ви зможете добитися результату не довгим шляхом проб і помилок, а виправленням конкретних проблем.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.