Просування сайту: анатомія ключових запитів

ключові слова для просування сайтуНа сьогоднішній день успішне пошукове просування неможливе без грамотно складеного семантичного ядра (читай: без правильно підібраних ключових фраз, або пошукових запитів). Семантичне ядро – це набір пошукових слів і словосполучень, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товари або послуги, які пропонує інтернет-ресурс.

У даній статті ми розглянемо, на які типи поділяються пошукові запити, розберемо семантику запитів і дамо вам корисні рекомендації по правильному підбору ключових слів.

Класифікація ключових слів

Пошукові запити прийнято класифікувати за кількома ознаками. Ми розглянемо типи пошукових запитів по частоті і по меті.
За частотою запитів, як правило, виділяють три групи:

  • Високочастотні ключові запити. До них відносяться найбільш популярні пошукові запити, які вводяться користувачами в Інтернеті. Частота таких запитів – від 10 000 і вище. Приміром, «ремонт квартир» – 531 565 запитів, «магазин меблів» – 438 782 – це високочастотні запити. Просування по високочастотним запитам – це дуже важкий і фінансово затратний процес. Саме тому при складанні семантичного ядра ми рекомендуємо використовувати як можна менше ВЧ запитів.
  • Середньочастотні ключові запити. До них відносяться ключові слова з частотою до 5 000 показів. «Магазин меблів в Києві» – 629, «ремонт техніки в Києві» – 259 – середньочастотні ключові запити.
  • Низькочастотні запити – це найменш популярні запити серед користувачів Інтернету. Частота таких запитів – до 300 показів в місяць. «Ремонт квартир в Києві під ключ» – 58, «Інтернет-магазин автозапчастин для іномарок в Києві» – 81.

Для просування ми рекомендуємо віддати перевагу середньочастотним і низькочастотним запитам, так як конкуренція за цими словами не занадто висока, і просунутися по них буде набагато легше.
Але варто відзначити, що оцінка частотності ключових запитів – поняття відносне. Наприклад, для сайту дитячої школи розвитку в Києві запит «школа раннього розвитку» з частотою 345 буде високочастотним і дуже ефективним запитом для просування. Тобто при підборі пошукових запитів по частоті слід враховувати тематику сайту і регіональну приналежність.

Крім частоти, пошукові запити класифікують за метою пошуку:

  • Інформаційні. Це запити, які вводять користувачі для пошуку будь-якої інформації. Приклади таких запитів: «як правильно доглядати за рослинами», «яка столиця у Франції» і т. п.
  • Транзакційні (найчастіше до них належать комерційні запити). Це запити, які користувачі шукають, коли хочуть зробити яку-небудь дію (купити, скачати, забронювати тощо). Приклади таких запитів: «купити фотоапарат», «забронювати авіаквиток в Туреччину», «завантажити антивірус».
  • Вітальні запити. Це пошукові фрази, які вводяться користувачами для пошуку певного сайту (наприклад, ВКонтакті, Ельдорадо, Ощадбанк тощо). Приклади таких запитів: «Приватбанк онлайн», «купити фотоапарат в Ельдорадо».
  • Інші (загальні) запити. Це ключові запити, за якими визначити, що саме шукає користувач, складно. Наприклад, запит «одяг» користувач може ввести, якщо хоче купити одяг або подивитися фотографії модного одягу, можливо, він шукає схеми розкрою одягу.

При розподілі пошукових запитів для семантичного ядра ви повинні чітко розуміти потреби користувачів та цілі просування. Наприклад, для сторінок каталогу товарів доцільніше буде використовувати ключові транзакційні запити: фрази з «купити», «замовити», «недорого». Для блогу, розділів з наданням інформації варто використовувати інформаційні запити.

Будова пошукових запитів

Кожен ключовий запит має свою семантику будови. Всі фрази складаються з тіла, специфікатора і хвоста. Розберемо анатомію пошукової фрази на прикладі.
Візьмемо для прикладу запит «спідниця». Даний запит складається тільки з тіла, він загальний, високочастотний і конкуренція по ньому занадто висока. Використання даного запиту небажано для просування, так як приведе велику кількість нецільового трафіку на сайт.
Щоб визначити трансакційну приналежність, додається спецификатор. Саме спецификатор визначає мету пошуку. Наприклад:

  • Купити спідницю – транзакційний запит
  • Розкрій спідниці – інформаційний запит
  • Спідниці Зара – вітальний запит

Щоб деталізувати запит, додаємо до нього хвіст:

  • Купити спідницю із завищеною талією
  • Купити спідницю для дівчинки
  • Купити спідницю в Києві.

Кожен хвіст надає запитам певну деталь для пошуку.
Зараз, знаючи будову пошукових запитів, ви зможете скласти список ключових слів для свого семантичного ядра за формулою «спецификатор + тіло + хвіст».
Спробуємо зробити це на прикладі сайту pbb.lviv.ua. Визначаємо тіло «просування сайтів», далі додаємо спецификатор «замовити просування сайту», «купити просування сайту» і додаємо хвіст «замовити просування сайту в пошукових системах», «замовити просування сайтів у Львові», «замовити просування сайтів недорого».
З допомогою фраз, що містять хвости, ви розширите охоплення аудиторії і зменшите конкурентність семантичного ядра.
При складанні семантичного ядра ми рекомендуємо користуватися сервісом з підбору фраз Яндекс.Вордстат. Ви зможете відслідковувати статистику пошукових запитів, підбирати відповідні ключові запити для сайту, спрогнозувати трафік на сайт і не тільки.
Тепер, знаючи які ключові слова краще використовувати для просування, ви можете самостійно розробити семантичне ядро. Для кожної сторінки сайту оптимально брати по 3 ключових запиту, важливих для просування (один запит з високою частотою і два середньочастотних запити).
Ви можете довірити цю роботу нашим фахівцям, для цього зверніться до нас і вас проконсультують. Після того як ви грамотно розробите семантичне ядро сайту, оптимізуйте контент. Використовуйте ключові фрази для написання оптимізованих текстів, складання заголовків, тегів і т. д.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.