Основи юзабіліті

Висока конверсія, або відношення чисельності відвідувачів сайту до числа фактичних покупців, залежить від багатьох факторів. Веб проект може мати ідеальний дизайн, але не давати потрібного рівня конверсії. Чому? Часто причиною стають помилки, допущені в процесі проектування.

Непрофесійне наповнення сайту зводить нанівець всі колосальні зусилля, які докладали веб майстри, які виконували створення сайту, його дизайну та застосування сучасних мультимедіа можливостей. Чомусь вважається, що з написанням контенту може впоратися секретар або менеджер з продажу. А адже саме наповнення інтернет проекту служить підставою для наступної взаємодії сайту з пошуковими системами.

Найчастіші помилки, які заважають нормальній роботі сайту:

  • «Крива» пошукова оптимізація. На сайт можуть приходити відвідувачі, яких не цікавлять послуги сайту, або просто конкуренти. Тут потрібно попрацювати над визначенням і залученням цільової аудиторії.
  • Інформація не по темі. Потенційний покупець шукає конкретну інформацію про товар, його властивості, якість та склад. Грамотний контент надасть до того ж опис переваг, які клієнт отримає у разі покупки саме цієї продукції.
  • Перевантаження інформацією. Якщо текст великий і містить багато «води», відвідувачеві буде важко орієнтуватися і прийняти правильне рішення. Сторінка повинна містити оптимальну кількість контенту - треба шукати золоту середину.
  • Немає спонукаючих слів. Це не дрібниці. Часто клієнти йдуть з сайту так нічого і, не замовивши, тільки тому, що їм цього не запропонували. Полегшіть потенційним покупцям прийняття рішення - прямо підштовхніть його до необхідного дії. Це може бути: «купіть зараз», «телефонуйте» та інші слова-заклики.
  • Неграмотне розташування акцентів. Стильний дизайн не гарантує, що всі необхідні елементи встановлені на оптимальному місці. Є сенс аналізувати розміщення деталей і змінювати їх у разі потреби.
  • Немає матеріалів, які завойовували б довіру потенційних покупців. Це дуже важлива грань. Відвідувач чекає, щоб йому надали максимально повну інформацію про продавця, розташуванні компанії, контакти і схему проїзду. Обов'язково варто розмістити на сайті якісно відпрацьовані сторіночки відгуків від клієнтів, сторінку «Про компанію». Кожен з цих матеріалів підвищує ступінь довіри потенційного покупця до сайту-продавця.

Всі методи просування сайтів мають свої особливі переваги. Але вибір одного, нехай навіть найбільш результативного методу, не принесе бажаного ефекту. Це правило, у якого не буває винятків. Є резон заздалегідь продумати комплекс дій з просування свого проекту. Найкраще з цим відповідальним завданням впораються, звичайно ж, досвідчені та висококваліфіковані фахівці.

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.