Недорогий інтернет-магазин. Чи реально?

інтернет магазин недорогоНе можна просто так взяти і зробити інтернет-магазин за 3 000 грн. Тобто, звичайно, можна зробити сайт за 3 000 грн, технічно можна і дешевше. У тому числі можна і інтернет-магазин. Є готові рішення на широко відомих CMS, як на платних, так і на вільних. Є безкоштовні «збірки»,є «інтернет-магазини під ключ за 20 000 – 30 000 грн» на самописних CMS від розробників сайтів...

CMS-ки пишуть програмісти і роблять їх максимально універсальними. Такими, що «їх можна налаштувати під будь-який магазин». У них є мета: зробити так, щоб їх рішення купили якомога більше клієнтів. У кращому випадку, іноді (коли рішення коштує близько 30 000 грн.), у такого «магазину з коробки» є індивідуальна «упаковка» – оформлення, над яким працював дизайнер. Але досить часто в замовників, а іноді і розробників, підхід до створення магазину один - швидко і недорого.
Окремим підприємцям здається, що можна взяти, швидко, просто і недорого зробити інтернет-магазин, який буде працювати.
Але є проблема: зазвичай програмісти розуміють під словами «сайт працює» одне, а бізнесмени, які вміють рахувати гроші – інше. Для перших сайт – це програмний продукт, доступний online, який відповідає на запити, для других – інструмент продажів, який повинен приносити прибуток. Саме тому майже всі «сайти за 3 000 грн» навіть не підключені до аналітики пошукових систем: критерієм успішності таких сайтів є просто саме їх існування, відслідковувати статистику безглуздо.
Якщо ви вирішили, що вам потрібен сайт, чітко сформулюйте для себе, яку роль у вашому бізнесі він буде виконувати. Якщо це інтернет-магазин, вирішіть для себе і зафіксуйте: скільки замовлень, або дзвінків, ви хочете отримувати з сайту на день (тиждень, місяць) для того, щоб вважати, що сайт працює добре.

Після того, як ви сформулюєте, чого ви чекаєте від сайту, подумайте про ваших клієнтів:

  • Хто вони?
  • Як вони потраплять на ваш сайт?
  • Скільки у них часу, щоб знайти ваш товар?
  • В яких умовах вони користуються вашим сайтом – вдома, на роботі, в транспорті?
  • За якими параметрами вони шукають ваш товар?
  • Чому вони повинні його придбати саме у вас, а не на сайті великого ритейлера?

Перш ніж ви почнете вибирати CMS або веб-студію для розробки інтернет-магазину, вам потрібно відповісти на всі ці питання для себе. Щоб на кожному етапі роботи з сайтом контролювати, чи підходить те чи інше програмне рішення для ваших клієнтів – майбутніх користувачів сайтів.

Подивіться на універсальне рішення, яке називається «інтернет-магазин за 3 000 грн» з точки зору ваших клієнтів:

  • Чи допоможе це рішення зробити вибір на користь вашої компанії?
  • Чи зможе користувач знайти каталог на головній сторінці без скролінгу?
  • Скільки сторінок треба переглянути, щоб знайти кнопку «купити»?
  • Скільки кліків потрібно зробити, щоб покласти товар у кошик?
  • Скільки полів потрібно заповнити або кроків пройти перш ніж вдасться оформити замовлення?

Швидше за все, відповіді на ці питання вас не порадують, тому що універсальне рішення розраховане на якогось «універсального користувача», і якщо його почати підлаштовувати під ваших клієнтів, виявиться, що це вже буде не 3 000 грн. І можливо навіть не 10 000...
Здається, що у будь-якого маленького магазину може бути всього 2 переваги перед великими інтернет-магазинами: невелика ціна і індивідуальне ставлення до клієнта. За ціною конкурувати з рітейлерам складно. Але як можна забезпечити індивідуальне ставлення до клієнта, використовуючи універсальне програмне рішення – інтернет-магазин з коробки? Здається, що ніяк. Тому, якщо ви тільки не торгуєте супертоваром, якого більше ні в кого немає, рішення про інтернет-магазин з коробки за 3 000 грн швидше за все, гроші на вітер. Зазвичай ви стикнетеся з наступними проблемами:

  • Інтернет-магазин є, але в окремому розділі. Це погано: товари треба продавати відразу з головної сторінки.
  • Каталогу товарів немає на головній сторінці сайту.
  • На сторінках, де представлені списки товарів, немає систем фільтрації і сортування або вони не підходять для представленого товару.
  • Довгий конверсійний шлях: 3-4 кліки до потрібного товару і 3-4 кліка на те, щоб зробити замовлення. Зазвичай користувачі на таких сайтах переглядають менше 3-х сторінок, а для того, щоб купити в такому магазині, потрібно більше 6-ти.
  • Дуже складні форми оформлення замовлення: навіщо вам ім'я користувача або його адреса, якщо ви плануєте йому передзвонити, щоб підтвердити замовлення? Навіть поле e-mail у такому випадку не потрібне!
  • Корзина «з коробки» зазвичай вимагає навичок роботи з нею.
  • Не варто або не налаштована жодна з систем аналітики – тобто, на самій-то справі, ефективність інтернет-магазину ніяк не відстежується.

На закінчення хочеться сказати, що люди дуже по-різному вибирають і купують, наприклад, взуття і планшетні комп'ютери. Тому, вибираючи універсальне дешеве рішення для свого інтернет-магазину, ви свідомо пропонуєте своїм клієнтам неоптимальний спосіб вибору і покупки товару. Чи хочете ви цього для ваших клієнтів? Чи захочуть вони в такому випадку купувати у вас?

Потрібний якісний інтернет-магазин? Звертайтеся. І вдалих вам продажів!

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.