Як поміняти компанію, що надає послуги SEO-просування сайту, безболісно для свого бізнесу?

seoЦя стаття буде корисна для тих, хто вже займається просуванням свого сайту.
Почнемо, мабуть, з роз'яснення, що таке SEO. SEO - search engine optimization (оптимізація під пошукові системи), це комплекс заходів для підняття позицій сайту в пошукових системах.

Причини невдоволення оптимізатором різні: у когось немає ефекту і зростання позицій, комусь не надають інформацію про поточні позицій, тобто немає ніякої звітності, комусь не подобається грубість або манера спілкування менеджерів, підсумок один - більшості незрозуміло, за що саме вони платять гроші.
На всякий випадок, уточнимо, що гроші платяться - за постійну роботу з сайтом (його покращують зсередини, оптимізують, міняють тексти, створюють сторінки, аналізують проблеми і т.д.) і за постійну закупівлю посилань на ваш сайт, а також за розміщення посилань на соціальних сайтах і проектах (форуми, блоги, тематичні портали і т.д.). Велика кількість посилань на ваш сайт все ще є основним гарантом успішного просування. Компанія, що надає послуги з просування, також відповідає за вибір "правильних місць закупівлі посилань", їх кількості і т.д. Це важливий момент. Саме від цього залежатиме кінцевий ефект зростання позицій Вашого сайту в пошукових системах.
На питання: "Чому ви від них не йдете?" більшість клієнтів відповідають: "Нам сказали, що якщо ми вирішимо піти і змінимо постачальника послуг просування, наші позиції сильно впадуть або ми взагалі пропадемо з видачі". А ось тут, і хочеться внести роз'яснення, щоб у людей, що потрапили в таку ситуацію не виникало помилок.

  1. Так, це правда, позиції сайту при зміні постачальника послуг просування сайту швидше за все дійсно "просядуть" (впадуть на кілька пунктів, можуть і на 20-30).
  2. Тривати це буде не довго, певний період часу - частіше близько 2-3 місяців.
  3. При правильному виборі нового оптимізатора, позиції почнуть повертатися і повернуться на колишній рівень, а, можливо, стануть кращими, якщо нова компанія розбирається в послугах SEO.

Причини падіння сайта наступні:

  1. Не відомо які саме посилання і в якій кількості перестануть працювати в даний період часу. Тому нова закупівля посилань новою компанією не буде дорівнює ефективності минулих посилань, тому зазвичай і трапляється початкове велике "просідання"
  2. Не відомо які посилання за якістю закуповував минулий постачальник SEO, в ідеальному варіанті - повинні потроху купуватися і вічні посилання, тоді такого просідання не буде. Але багато інтернет-агентств не зацікавлені в цьому, тому в роботі використовують тільки тимчасові посилання, що спочатку забезпечує швидкий і високий зріст позицій сайту, а при відмові від компанії - різке падіння всіх позицій. Тобто, це ще й показник неетичності самої компанії.

Що ж все-таки робити?

В даний час у будь-якої людини є вибір. Ваш сайт - це обличчя вашої компанії в Інтернеті, якщо вас з якоїсь причини не влаштовує нинішня компанія-оптимізатор, то сміливо звертайтеся в іншу. Так, якийсь період часу швидше за все, доведеться потерпіти зниження відвідуваності сайту, зате після ви розпрощаєтеся з головним болем, побачите результати і будете працювати з тією компанією, яку оберете самі. Не бійтеся, правильно закладена стратегія згладжує миттєві тактичні помилки. Завжди дивіться в майбутнє!

м. Львів, вул. Стрийська, 202, к. 202

 тел. (032) 243-03-26, (067) 603-6631

e-mail: info@pbb.lviv.ua

Профіль в

 

Copyright ©  2010-2016 PBB-дизайн Львів.
Створення сайтів || просування сайтів.